Veelgestelde vragen

bezorging

Wat zijn de bezorgtijden?


Leveringen in Zwolle en omgeving vinden plaats van maandag tot zondag in tijdsvakken van 16:00 tot 18:00 en van 18:00 tot 21:00. In de rest van Nederland vinden bezorgen plaats vanaf 8:00 door DHL of PostNL. *Voor bezorginen in Zwolle en omgeving geldt, dat er alleen op vrijdag besteld kan worden als er zondag bezorgd moet worden.




Kan ik zaterdag nog bestellen als ik zondag iets leuks wil doen?


Het is helaas niet mogelijk om zaterdag een bestelling te plaatsen voor zondag! Het is alleen mogelijk om vrijdag een bestelling te plaatsen.




Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?


Nee! Jouw happening wordt helemaal gratis bezorgd!




Hoelang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?


Je betaling wordt direct door ons verwerkt




Mijn happening is niet op tijd geleverd?


Wij streven er naar om 99% op tijd te leveren, helaas kan het voorkomen dat we niet binnen het tijdsvak leveren dat jij hebt geselecteerd. Neem in dat geval even contact met ons op zodat wij dit netjes met jou kunnen oplossen.




Waar bezorgen jullie?


Wij bezorgen in heel Nederland met uitzondering van de waddeneilanden.





betaling

Hoe kan ik de rekening splitten met vrienden?


Selecteer 'gedeeld betalen' wanneer jij bij het bezorgschermpje bent en selecteer onder het totaal over hoeveel personen jij het wilt verdelen!




Wordt mijn happening bezorgd als nog niet iedereen heeft betaald?


Je happening wordt pas geleverd als alle deelnemers betaald hebben!




Ik kan mijn betaling niet afronden


Als je problemen ondervindt met betalen neem dan direct contact met ons op via support@thehappinessapp.nl of telefonisch via +31 616470568




Ik heb teveel betaald bij mijn bestelling


Mocht je teveel betaald hebben neem dan contact met ons op per mail op support@thehappinessapp.nl of via telefoon op _31 616470568 zodat we het netjes met jouw kunnen oplossen!





technisch

Producten laden niet


Start de app opnieuw als de producten niet laden. Is het probleem er nog steeds? Neem dan contact met ons per mail support@thehappinessapp.nl of telefonisch via +31 616470568




Ik kan niet zien wie er wel en niet meedoen met mijn happening


Mocht het zijn dat je niet kunt zien wie er wel en niet meedoen met de happening, start de app opnieuw op en mocht het probleem er dan nog zijn neem dan contact met ons op.




Hoe kan ik happenings verwijderen?


Happenings verdwijnen 24 uur nadat jij je happening hebt gedaan uit 'mijn happenings'.





storing

Happenings worden niet geladen op mijn feed?


Wanneer happenings niet worden geladen, start de app opnieuw op. Mocht dit probleem er nog steeds zijn, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.




Mijn happenings worden niet geladen?


Start de app opnieuw op. Werkt dit niet? Neem dan contact met ons op




Ik kan geen account aanmaken?


Neem contact met ons op zodat we jouw gelijk kunnen helpen!




Ik kan niet inloggen?


Lukt het inloggen niet, start de app opnieuw op of neem contact met ons op zodat we jou kunnen helpen.




Ik kan een uitnodiging voor een happening niet accepteren of weigeren


Mocht het accepteren of weigeren van een happening niet lukken, open opnieuw de uitnodiging of neem contact met ons op zodat we jouw kunnen helpen.





bestelling

Er ontbreekt een product in mijn bestelling?


Mocht er een product missen die jij hebt besteld doen we ons best om dit als nog na te leveren bij jouw thuis. Neem even contact met ons op zodat we je kunnen helpen.




Ik ben ontevreden over de happening die ik heb besteld


Het kan zijn dat je happening niet is wat je had verwacht, wij willen hier graag van leren en horen graag wat we kunnen verbeteren. Mail ons met feedback zodat wij dit kunnen verbeteren.




Hoe herken ik een retour product?


Retourproducten herken je aan de roze sticker




Wanneer wordt een retourproduct opgehaald?


De retour producten worden de dag na ontvangst weer opgehaald door de bezorg en ophaalservice van Happiness. Je ontvangt een sms'je met ophaal mogelijkheden die jij fijn vindt.





over ons

Wat is Happiness?


Happiness is het sociale platform waar jij leuke belevenissen kan vinden, delen en doen met je kinderen, familie, vrienden of collega's.




Ik wil samenwerken met Happiness


Wij staan zeker open voor nieuwe ideëen en opbouwende partnerschappen. Voor samenwerkingen mail naar support@thehappinessapp.nl of neem telefonisch contact met ons op zodat we je van dienst kunnen zijn.





annuleren

Hoe kan ik mijn happening annuleren?


Neem telefonisch contact met ons op via +31 616470568 of mail naar support@thehappinessapp.nl om jouw bestelling te annuleren. Wij storten netjes binnen 24 uur het geld weer terug op de rekening




Kan ik op de dag van bezorging nog annuleren?


Het is helaas niet mogelijk om op de dag van bezorging te annuleren.




Kan ik mijn happening retourneren?


Het is niet mogelijk om een happening te retourneren i.v.m voedsel en drinkwaar dat bederft, zie voor meer informatie de algemene voorwaarden